Allmänt gott & blandat.

Hoj!
(min sambo säger alltid sådär när han ska lägga på telefon)
 
hoj hoj ...
 
ja, söndag kväll och här sitter jag, helt ensam. Hundarna (ja vi har fått ett tillskott i familjen) ligger i köket och lilleman gullis Linus Persson, sover sött i sin lilla säng... min älskade sambo, han är i Husum . *suck*
 
Så ja det är miiicket ensamt här just nu.
(Miranda är hos sin fader)
 
Mina skor jag beställde häromdagen kom fort som attan (fredags) och ja vad har jag att säga om dom.
Såå himla snygga MEN så osköna att gå i. Vilket dilemma på skor. Tur mina kina sneakers är gudomligt sköna och snygga ;) eeehehe  Finns ju i två färger till av dom så kanske haffar ett par till. Dom här nya, ja.. jag får nog gå in dom lite mer och böja på dom för att dom ska bli någolunda sköna att gå i . Dom är väldigt stela ,jämfört med mina ifrån kina. Känns väldigt plastiga också. Men dom är himla snygga så vad säger man, ska man vara fin får man lida pin. Wedge sneakers is the shit :)
 



 
Och nya tillskottet. Torsten. 
Inte för att han är så värst *ny* men ja, han ska bo hos oss nu. Varit lite hit och dit med stackars torsten. Han bodde nyligen hos en tjej ettag, men bruden ångrade sig och kunde inte betala honom... plus att hon betedde sig precis som att det var hon som behövde tas hand om än att själv kunna ta hand om en hund... så min syster gav henne en chans att lämna tillbaka honom, vilket hon gjorde. 
 
Alltså man ska fan inte skaffa en hund, eller djur över huvud taget, om man inte tror sig klara av ansvaret.
Säger sig självt. Så himla oansvarigt att göra på det viset. Hundar mår ju dåligt av att flytta.
 
Så jag erbjöd att han fick komma och bo hos oss istället. Tycker så synd om honom, han är ändå 7,5 år gammal. Men världens goaste. Glad att du är tillbaka :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback