Torsdag. Hjärta och planering.

Jaha, ja då var det torsdag :)
Älskling kommer hem.
Jag ska skriva lista.
Vi måste bära ut alla saker ifrån sovrummet.

För på måndag nästa vecka har vi här en massa arbetande karlar som ska sätta upp väggar här hemma.

Linus ska äntligen få sitt egna rum.
(tror inte jag vill det längre)
Det finns inget, INGET mysigare än att ha sin lilla bebis i sängen och gosa med. Sorry älskling, men han är lite gosigare än dig. ;)

Och det tar inte slut där.
Har ett kalas att planera också. Som ska äga rum här hemma på lördag den 27.e . Ja, min stora tjej blir 5 år då.

Visste tidigare inte alls vad vi skulle köpa i present, men nu har vi det uppklarat. Det är fördel att köpa lite dyrare presenter. För då behöver man inte känna sig rutten som inte gav så många presenter. En dyr present och sen nån till, räcker gott och väl.
Och Miranda är inte så svår på den fronten. Hon skulle nöja sig med bara kalaset :)

Vi har ju skapat lite utav en tradition när hon fyller år. Halloween kalas. Så det är det jag måste planera till. En hel del ska beställas... Fan, det måste vi höra nu! Åh herre, annars det blir en trip till Göteborg ;p

Och så har vi ju lovat varsin ny kostym. (en till Jonas dotter och en till Miranda) blir dyrt det här kalaset.
Men inget överdrivet.

Ska göra två egna tårtor. (hahaha..)
Ska bli spännande.
Måste nog köra iväg Miranda till mamma eller nåt, annars blir det ju inte mycket till överraskning.

Jag och Jonas har inte ens någon kostym. Hmm.... Finns ju faktiskt saker man kan göra själv. Jag ska nog ta och göra en mumie dräkt. Hur svårt kan det vara.... Lite tyg och det är fixat! Ja, så får det bli :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback