Dagar kvar.

Inte riktigt 7 dagar kvar men 6 dagar kvar, oh yeah!!

The vampire diaries är tillbaka :D

Annars idag så har jag varit på efterkontroll. 11 veckor sedan Linus föddes och jag är i topp skick :)

En besiktning utav vaginan. Haha låter ju bra roligt, men det är vad det är. Besiktning. Och jag fick blankt papper.

Hatar egentligen gyn undersökningar. Har gjort så många och alla har inte varit fridens. Är det bara jag eller är kvinnliga gynekologer så mycket mer "oförsiktiga" än män ? Det tycker ialf. jag.

Och sen till frågan man alltid får på efterkontroll.

Preventiv medel?

Inte fan någonting alls.. Tack.
Nej men inte för att vara sån men, ja inte ska vi ha fler barn, jag vill bara inte ha mer hormoner än det jag själv har i kroppen. Jag har haft p piller, p stav och hormon spiral. Allt funkade lika bra på mig som ett par hovar på fötterna.

Så nej, kondom.

-men du kanske inte behöver något preventiv medel eftersom han är hemma så sällan.

Haha ja, ... Jo. Mmm.

Nej, nu ska jag svulla glass!!



det är inte bara du! hade en diskussion på jobbet för några veckor sen, kvinnor är inte alls snälla där, männen brukar vara mycke finare. men ändå känns det mer "bekvämt" med en kvinna så det är ju ett dilemma.

2012-10-06 // 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback