Misslyckad runda.

åååh vad besviken och ledsen jag är just nu.
Jag borde egentligen känna mig ganska duktig och att jag fick med mig bra saker ändå.
 
Ja, jag har varit på shopping runda med mamma.
 
Jag tänkte kolla klänningen jag spanat efter. Och köpa ny smink dosa (som jag kallar det)
Kanske nåt till håret i bra väg.... seum och sånt där mojjs.
 
SKOOOOR!! Så man kan gå ut utan att bli blöt eller kall om fötterna.
strumpbyxor.. underkläder. osv osv .... eehehe 
 
Det viktigaste var skor och smink dosan.
 
Jag började kolla lite klänningar (mamma åkte till elgiganten och släppte av mig först) och inne på wear it har dom faktiskt rätt snygga kläder. Jag minns när jag var i tonåren att wear it hade liksom... speciella kläder om ni förstår vad jag menar. Inte super snygga kläder och dom satt oftast som en plastpåse. Haha
 
Men nu när jag var inne där, eftersom det hängde en hel del glitter klänningar, så fanns det ta mig tusan säkert 4 plagg jag ville köpa. Men jag köpte inget där. Jag hade ju BIKBOK att rusa till.
 
Dom har en klänning där som heterAdriana peplum.
Kände att den absolut måste jag ha. Mjukis tyg och strech. Perfekt. Och så fanns det ju beige och blå.... svar, alltså jag har svårt för svart faktiskt.
 
Men till min fasa.... det fanns ju inte i min storlek . Alltså jag grååter . Den hade varit så perfekt verkligen. Och dom kommer ju inte in något mera så jag blir helt utan den... fina... perfekta...klänningen.
 
 
Ultra besviken verkligen .
 
Jaja, sticker in på Lindex och H&M och handlar under kläder. Och sedan till Scorett. 
Canada snow , heter bootsen jag skulle köpa. Dom fanns i rätt storlek och det kändes ju bra. 
 
... mm
 
Men det som inte kändes så bra var att dom kostar 1300kr och är ju varma och enkla liksom. Passar till allt. Bara stoppa i fötterna och gå. Men när det är blaskigt ute.... hur kul är det då att få fuktiga fötter. 
Det kändes inte så bra faktiskt. Köpa ett par sköna skor som man kan ha i vinter och så kan man inte gå i blask med dom. Jag har barn, så det känns som onödiga pengar just nu.
 
Mamma sniker in på skopunkten och dääär!! Där ser jag ju ett par som ser ut precis som ett par skor som är perfekta att ha ute i snö och blask. Och 200 kr!! Halva priset också eftersom mamma köpte skor hon med.
 
Jag tyckte jag gjorde bra där i att faktiskt gå och lämna tillbaka canada snow bootsen och köpte dom för
200 kr istället.  (men vill man ha skridskor i sko form kan man ju välja dom dyrare, inte gummi sula)
 
Haha kändes aaas bra. Och köper man mindre dyra skor kan man köpa flera andra saker 
 
Sen ska jag ju faktiskt till frissan och däär.. det kostar. Mycket utgifter på mig. Jag är dyr i drift. men billig ibland. Tur min sambo älskar mig lika mycket för det.
Man är väl smart ibland.
 
Hämta ut lite paket också innan hemgång.
 
Mirandas jacka och byxa. Fiveseasons.... Snyggt 
 
 
hoppas bara Miranda tycker det. Jag visade ju henne innan jag beställde det. Haha och det gillade hon ju inte. Men det Mamma gillar är det som gället.
 
I det lilla paketet är till mig och Jonas. Men det ska inte öppnas förns julafton.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback