Diverse bilder från tidigare

Vill bara lägga upp lite bilder från tidigare som jag tänkt lägga upp och blogga om men aldrig funnit tid till det.
 
Såhär såg Miranda ut när vi äntligen skulle få åka hem efter att ha varit hos farmor när dom satte upp väggarna här hemma. Såg så himla kul ut haha 
 
Efter mitt andra besök hos frissan så blev jag ju ganska så ljus i huvet..
 
Men jag tror jag börjar att gilla det. Så tror jag behåller det ett bra tag till :) Nu har man ju fått utväxt så det ser faktiskt väldigt bra ut. Men måste nog till frissan igen .. men tar det nästa månad. Mitt hår behöver vila.
 
Halloween pyssel hade jag och Miranda till max här hemma, veckan innan kalaset.
 
Miranda gillar sin klänning som hon hade förra året på julafton...
 
Såhär såg linus dräkt ut.
 
Nej nu måste jag dricka upp mitt kaffe och börja göra sig lite iordning. Jag och Linus ska nämligen traska iväg till BVC om en stund. Jonas är i norrland och jobbar och kommer inte hem förns nästa vecka.. suck.
 
herrå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback