Cp vecka..

Har en cp vecka. Har haft en cp vecka.

Är så himla deprimerad att jag bara vill krypa under täcket och gråta.

Men har man två barn och en gris till hund, så går inte det för sig.

Så vad ska man göra då? När man behöver egen hysteri tid där bara du får finnas och höra och se hur ... Ja, få ur alla dina gråt och tankar ett slag. Så man sen kan återgå till det lugna och normala.

När får vi göra det?
Att gråta är bara ett tecken på att man är stark. Att man varit stark för länge.

Jag är inte hel utan min Jonas :(
Han har varit borta sen i onsdags förmiddag. Och jag står inte ens ut med att prata med honom. För jag blir bara besviken på att få höra om hur det skiter sig på jobbet, hur allt går sönder och att han inte vet när han kommer hem. Senast fredag. Men det lät inte så säkert det heller.

Jag orkar inte höra :( jag vill bara höra att han är påväg hem... Men det verkar dröja.

Jag är ur funktion. Behöver kärlek och omtanke. Det kan pengar inte ge.

Längtan är hemsk och olidlig :((
Jag vill ha hem min sambo.

... Ooh, Batman på kanal 9 :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback