Stekhet.

Åh shit vad goott.. En ööööööl.

Hahaha jag dricker verkligen inte öl men oh vad jag älskar den där sången i öl reklamen :D

Jahopp. Legat och stekt sig i solen idag, och det är jag väl inte ensam om kanske :)
Skapligt vad det har varit kanon väder idag. Jag och Miranda fick tillomed ta en paus och lägga oss inne framför TVn med glass. För i soffan var det svalt.
Tila låg död bredvid.

Man blir ju helt tömd på energi utav att vara ute i Sånhär värme en längre tid.
Men man ska icke klaga!

Vi cyklade iväg på förmiddagen till MVC, jag och Miranda, och det gick bra. Tills Miranda spana länge åt höger så hon missade cykeln som stod stilla alldeles framför henne.

Kabom! Sa det.

För övrigt var det bra med bebis magen min. Växt från 26cm till 30cm på bara 4 veckor. Men jag ligger precis i mitten av kurvan :) väger numera... Uhm.... Ja ni ser ju själva.

Wtf !!! :(

Men det betyder väl kanske att det är en rejäl Karl där inne i magen, som sin pappa.

Miranda har varit ute i princip hela eftermiddagen. Hennes tjej kompis kom förbi vid 16 tiden och sen for dom iväg och jag såg väl Miranda bara några få gånger, då hon kom hem och skulle kissa, byta skor eller äta.
Vad ensam jag kände mig :(
Men kul för Miranda :)

Jag är helt slut känner jag. Sticker i ögonen mina :-/

Blir nog att lägga sig och sova.. Nu..

God natt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback