No time, just other things that holds me Busy.

Längesen jag blogga.
Men allt annat tar min tid just nu.

Är skapligt klar med nya lyan :) eller ja, vi är väl klara med allt. (bara jag som vill inhandla lite mer nya saker)

Har extrem pollen allergi så det får mig att hålla mig helt insolerad ifrån typ allt. Ni som har extrem pollen allergi och kanske också är gravida, vet vad jag talar om. Its a living HELL!

Haft det väldigt tufft den senaste veckan. Men klagar inte så mycket nu... Nu när allt är klart och solen steker, jag kan sitta och glassa i solen och bara njuta... Ok, snoret både flyger och rinner ur mig som en kran. Ögon kliar och ja... Men jag har det fan rätt soft ändå :)

Jonas har gjort det mesta jobbiga, så stolt att ha en sådan duktig Karl.

Any who.... Nu ska jag sola och nysa lite mer.

I'll be back :)

(väger 57kg redan) oh boy.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback