No rain sunny day

Vi slapp regn idag va?

Jooo, visst slapp vi regn. Miranda och jag hävde oss ut tidigare än igår, till lekparken, just ifall det skulle regna senare. Med det här vädret så vet man ju aldrig riktigt säkert.

Den här gången glömde vi inte ta med hink och spade :p

Inte för att hon grävde med det överdrivet. Men det var skönt, för det var soool :) käka glass också som vi tig med oss. Sen kom det en massa dagis barn förbi. En unge säger :

- åh kolla chihuahuan!! Världens minsta hund!

Haha alltså, allvarligt, är inte det bra lustigt att riktigt små barn vet vad det är för ras på en liten hund?

Inte hör man barn gå runt och säga "åh, titta, en Labrador"

Nej, då är det ju oftast bara: "titta hunden"

Små barn är verkligen uppdaterade nu för tiden, märks det. :p

Sålänge ingen/inga stannar och ska klappa och bubbla en massa om min sååå lilla hund, är jag nöjd.

Så nytt är det ju inte längre med en liten hund? Det går till överdrift ibland bara. Går jag till en park eller bara på en promenad, har jag ingen lust att stanna var tionde minut och bli överrumplad av folk för min hund.

Ja, jag är ute och rastar min HUND!

Haha blev lite irriterad där.... Men det är irriterande när sånt händer. Helst går jag vägar där jag vet inte går/är så mycket folk.

Nu till något annat. Ligger i sängen och ser på tv. Miranda målar och ritar ute i köket. Jag passar på att vila.

Har städat och grejat här hemma. INTE dammsugit, det får jag snällt be Jonas göra, för min rygg klarar verkligen inte av det just nu :-/

och Jonas kommer hem ikväll. Lääängtar såå!!!!

Så jobbigt att vara själv och gravid :( jobbigt för övrigt med men lite extra jobbigt när Jonas inte är hemma.

Han är min extra kick :) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback