Familj mys helg.

Då var det söndag, och jag ligger här ensam i sängen :(

Jonas har redan åkt mot jobbet och husvagnen. Han får ju gå upp bra mycket tidigare på måndagar ifall han sover kvar hemma på söndagar.
Han brukar ju sova kvar hemma men sist så blev det väldigt bökigt med sovande och ja... Det gick inte ihop sig riktigt. Så för att försäkra sig bra med sömn är det väl skönare att åka och sova i husvagnen och sen gå upp och jobba.

Men mmmh, det suger :-/

Har jag valt en sådan Karl med ett sådant jobb så får det väl vara så.

Men å andra sidan så, har älskling valt att ha familj så har han.

Men helt klart drygt att gå upp 4 och sätta sig i en bil till Stockholm och rusnings trafik.

Nog om söndags tråkigheter.

Haft en bra helg för övrigt :) träffat släkt och sovit en hel dag typ .

Miranda åkte hem till sin pappa över helgen. Jag och Jonas åkte på "shopping" till marieberg. Eller tja, Jonas och widing skulle till bolaget och jag skulle till Lindex och intersport.

Sen åkte vi ut till mins föräldrar i sköllersta. Jonas och widing skulle till en vän och partaja, som fyllt 30. Så jag fick stanna kvar hos mamma och min moster. Käka tacos, moster färga håret på mig och sen spelade TP i typ 3 timmar. Senare drog även Mika ner till grabbarna han med.

Fick sedan ett sms av Mika där han skrev "åker in till stan ser efter Jonas :)"

Haha och mamma bara sucka.

Jag och Jonas skulle få sova i vardagsrummet, då min moster sov i mitt gamla rum, så jag la mig på soffan. Mamma hade bäddat en madrass bredvid på golvet åt Jonas.

Patrasken kom sen hem 3.30 på natten! Jag vakna av att Jonas stod böjd över mig och glodde. Fråga om han skulle gå ut med tila. "gör som du vill" svara jag. Sen fråga han om han skulle sova på golvet. "gör som du vill" svara jag igen.... Och igen fråga han om tila skulle gå ut och kissa.

"Spelar ingen roll, gör det du"
-Det skiter jag.. Hihi

Mupp, och sen lägger han sig bredvid mig. I soffan. Och jag jätte fet och gravid. Vi två. I den soffan.

Alltså, den är inte djupare än en 90 säng! Men tro det eller ej, vi två sov i den bredvid varann hela natten. Det trodde jag aldrig skulle gå :p hade räknat med att jag hade fått lägga mig på golvet på madrassen men nej. 9 gick jag upp och Jonas låg kvar en stund efter det att jag gått upp.
Mysigt var det ialf.

Mitt fyllo till Karl. Fast bra söt var han när han kom och la sig hos mig.
Låg och berätta om hur mycket han hade saknat mig och om hur värdelöst det är att åka ifrån mig. Och så vidare..

Hjärtat <3

Lördagen spenderade vi förmiddagen då såklart hemma hos mamma. Åkte sen med min moster hem till Kumla, bilen fick stanna hos mamma, sen duschade vi i en evighet och sen beställde hem mat.

Sen sängen och tvär somna. Vakna klockan 20 och bah... Fan. Men vi somna rätt fort sen igen nån timma senare. Slapp lördag. Men men. Jag var nog segare än Jonas :)

Och idag kom Miranda hem. Hon drog ut lika fort till lekparken på gården. Kom hem och hade en kompis med sig :)
Dom lekte tills läggdags ta mig tusan. Men kul för henne att det ialf. Fanns en tjej som inte var för gammal. Tror hon var 6 år. Men dom hade väldigt kul.

Nej nu får jag tumstock... Haha, tumstock.

Ser på kanal 3, på spaning med bridget Jones.

God natt god natt. Imorgon ska vi cykla till MVC, uj uj hur ska det gå :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback