Torsdagen innan dagen!!!

Sitter och breeeer ut magen lite här framför datorn. Har nyss duschat, rakat bena osv. Tittat i garderoben som fortfarande är för liten ...för min mage ... suck.
Tittade tidigare på nya avsnittet utav One Tree Hill. Fy fnnnnn vad spännande det är nu alltså!! oj oj oj.
Låg även och sneglade på magen min, då det är nu man ska kunna se utanpå magen att det rör sig där inne, vilket jag såklart gjorde :) hihi          Smsade Jonas och berätta vad jag låg och såg på ;)
Tur han kommer hem ikväll så han också kanske kan få se. Han känner ju inte ens när det rör sig, inte lika mycket som jag ialf, men det är väl på g .. duuh, såklart. Jag blir ju inte mindre gravid direkt.
Idag blir det shopping in till Marieberg med Mamma och förhoppningsvis min lillebror. Då han måste vara lite ögon på Miranda då jag ska titta efter present åt min älskade sambo. Och ser hon om jag köper något... berättar ju hon direkt för jonas vad det är så, njaa... litar inte riktigt på den där ungen :P
Vet ialf. precis vad jag ska leta efter. Ska bara hitta en =/
Sen om jag hittar kanske det blir nåt till mig med... måste ha leggings. Och större tröjor/t-shirts.
Och så ska jag skälla lite på min moder. (inte helt hennes fel) Men ialf. hon sa att Solarin kan jag absolut ta och äta, då det är bra för mig som gravid. Plus att jag får ju en mer solbrunare färg året om (om man käkar dom året om) och jag som är så blek vill ju helst ha lite färg. Jag köper tabletterna och tänker inte alls på att läsa på baksidan, jag vet ju ändå vad dom inehåller då jag käkat dom tidigare, men ja... vad läser jag morgonen efter jag hade köpt dom.
Rekomenderas ej till gravida

Vaaa fnnn!!

aja, då kan min bleka sambo få äta dom istället då, han som har så svårt att få färg på sina ben... inte undra på, hans hår täcker ju huden ;)
Längtar så tills ikväll. Jonas kommer hem och det blir god mat och massa mys. Och imorgon iiiiihiiiiii!!!!!
SKA VI PÅ ULTRALJUD!!!!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback