Tigerbalsam

Mm jag köpte mig en burk Tigerbalsam idag. Helt spontant egentligen.

Jag för ju så ont i svanken. Speciellt som nu, när det är kväll, och jag ligger i sängen. Så varför inte smörja in svanken med Tigerbalsam?

Det är ju bra, right?

Jodå, det är bra alltid... Men fan inte för gravida!!!!!!!

Gaaaaah!!!!! Vad var Guds plan egentligen med oss kvinnor som ska behöva gå 9 månader med barn i magen. Vi ska tillföra mänskligheten. Föra folket vidare. Utan oss går det inte!

Men vi ska fan då inte kunna äta normalt. Vi får inte bära tungt. Vi kan få vatten i kroppen som gör oss orörliga. Vi kan få extremt dåligt blod tryck eller vad fan det är.

Vi får ont i ryggen. Fötter. Spyr och svimmar... Vi ska tillochmed kunna föda ut barnet men då också kan vi gå sönder och spricka. Men det är bara och sy ihop. Ge lite smärtstillande.

Vart är vårt medlidande va?!

Vi kan inte ens få smörja in oss med lindrig salva mot smärtan... Jee sus...

Vi ska bara plågas.

Positiva bea säger nu god natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback