Kärlek kärlek kärlek, jag får inte nog.

Ibland är det bara för mycket att vara ifrån den man... älskar.
Även fast älskling kommer hem imorgon, så känner jag stort behov av att ha honom nära mig.
Och idag är just en sådan dag. Kan inte hjälpa det, jag vill ha honom hemma hos mig nu nu NU!
Jonas gos har hemlängtan (extrem) och det gör det inte bättre av låååånga sms och samtal om just hur mycket heller, som vi vill vara med varann. Och aldrig har jag varit med om att just han får en sådan här hemlängtan, efter mig. Men visst är det gulligt. Och jag som ska jobba i helgen, det suger. Så det kanske är det, vi bara måste ha "lite" extra kärlek. Vem kan inte få nog av kärlek? Jag kan aldrig få nog av Jonas.
Så han har beslutat att ....åka hem redan ikväll och bara vara med mig ;)
(men sen går han upp tidigt imorgon och åker 12 mil till jobbet igen)

Jag finner inga ord... mer än,
KOM HEM NU SÅ JAG FÅR VISA HUR MYCKET JAG VILL HA HEM DIG ÄLSKLING!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback