Fattar inte varför kaninen sitter

Kaninen i tidigare inlägget skulle faktiskt ramla av stolen.... Men istället är han orörlig. Fast det var ju jag med imorse. Men ramla grejen var mer "budskapet"

What ever .

Har så freakin!!! Ont i min rygg. Vad fan är .. Det där man kan få när man är gravid. I ryggen.
Ja nu kommer jag inte på vad det heter men någon annan vet säkert vad jag menar.

Hur känns det? Undrar jag dårå.
Aldrig haft det det.. Men kanske har det nu? Har ju pretty ont ..

Att lägga sig i sängen är ju en döds risk! Att stiga upp ur sängen innebär typ döden för min rygg. I svanken, inte riktigt ryggen just.
Det är svanken People!!

Börjar bli riktigt orörligt-tjock!

Mina vader smärtar, mina anklar ser fan bredare ut. Får ju tillochmed strump avtryck!!

Magen är i vägen när jag ska sova också... Och för lite annan sängaktivitet.

Im freaking out about just delivering!!
Whats wrong with me?!

Oh yeah, jag är gravid :)

Vill ha sommar och bebis nu!!! Orka denna eviga väntan.
Vi ska inte snacka om när jag ska ta på mig skor.. Haha jag bokstavligen ramlar omkull eller svimmar. Funny funny :D

Och vi flyttar snart..... Om 6 jävla veckor! That blows.

Nej nu ringde min honey.

God natt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback