Tiden räcker inte till.

Men idag så :)
Är och har varit helt alone denna vecka.
ja, det är trist.
Även fast man får höra "men det är bra, då får du mycket med vila" , som om det är så himla roande i flera timmar helt ensam. Nee såhär tråkigt har jag inte haft på länge.
Miranda är nämligen hos sin pappa denna vecka (kors i taket) så hon har det nog gott ialf. hon får ju vara på dagis nu, för det är hon ju inte när hon är hemma hos mig, så hon har det nog bra.
Jag har fått igång på photoshop och skrivaren, så det nu går att skriva ut ifrån skiten!!!
Suttit bokstavligen tidigare som ett hyper fån för att få igång det.... även Jonas.
Men nu vet vi ju att det krävs en tjej för att få saker och ting o fungera ;)
Så har fått ihop min BB-Check Lista. Ni vet, en kom-ihåg lista till skötväskan som jag snart måste börja tänka på att packa. Vad som ska med osv. Och andra saker som är bra att ha hemma, att skriva ch ha en sådan lista är fan bra. För sen också, om inte Jonas är hemma, när det väl är dags så behöver jag verkligen ha sten koll på vad som ska tas med in till BB. Men peppar peppar så hoppas jag att han är nära och helst hemma när det är dags.
Bara 6 veckor kvar.
För min del hoppas jag det blir om 2 veckor.
Har det så himla jobbigt, kan inte sova alls längre (kanske skrivit det tidigare men nu menar jag det verkligen)
I söndags åkte jag och Jonas på en tripp, vi skulle leta sten, och sen väl på kvällen hemma i sängen, mådde jag sååå illa och dåligt att jag tillochmed gick till toaletten ihopp om att få kräkas. Men jag kräktes inte.
Mådde ur uselt. Jätte mysig sista natt tillsammans med Jonas.... NOT!!
Tur han kommer hem imorgon så man slipper känna sig så ensam, bli lite ompysslad, bara han och jag.
Vi har en del och göra i helgen också. Jonas har ju grävt en damm här hemma :P
Så ja, vi har en damm. Därav sten letandet i söndags.

Valt ut två koi fisk också som vi fick utav Jonas pappa, sen skulle vi även få guldfiskar. Riktigt mysigt när man hör hur vattnet påååårlar... eller vad det heter... fö vi har ju gjort ett vattenfall, såklart också.  Mmmm det kommer bli riktigt mysigt och fint så fort dammen är helt klar :)
Just nu ser den ju inte så vacker ut.

Cyklade till MVC igår ..... trodde seriöst jag skulle föda där rakt på sadeln, det kändes som det. Jag pallar inte ens cykla längre. Mina fötter oh speciellt mina vaaaader, dom blir stenhårda!! Gör svin ont. Även om jag sitter still, som nu, framför datorn blir vaderna stenhårda. Helt åt skogen.. ung skrutten får faktiskt ta och komma ut nu, sluta plåga mamma :P
nej jag måste avrunda nu. Känner hur det kryper i fötterna och hur hårda vaderna är nu. Ryggen ska vi inte tala om. Vill inte vara gravid längre!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback