Så söt och rolig bild.

 
Haha , tyckte den passa mig :)
 
Var nämligen på Mariebertg igår med Mamma och lillebror. Ja, vi sprang i ganska många affärer
(sprang inte bokstavligen för det ka inte jag)
 
Och vad kom jag hem med tror ni?
En Liter jordgubbar....
 
Lyckat.
 
Det finns inga kläder till mig!!! Buuuhu :(((
 
Hittade mamma shorts på H&M , lkadana vita som jag har. Suck ... 75 kr bara. Men vad bra ändå tänkte jag, då köper jag dom i jeans.  ... haha aa tjena. Väldigt mycket för stora. Dom vita jag har är också förstora ... 
 
Kan ingen öppna en klädesbutik med typ .... size zeeeero Gravid!?
 
Det skulle jag göra ... det skulle absolut vara populärt då det säkert är fler än jag som känner sig för små för att ens kunna handla det minsta storlekarna på Mamma avdelningen.
 
Och som jag sa till Mamma. "Visst kan jag ta Jonas kläder, men hur snyggt är det att springa runt i stora piké tröjor" Inte sååå sniiiggt. På jonas älskling.... men inte på mig :)
 
Han har en tshirt jag kan ha .. och det är ju alltid något :P
 
Har typ 90 i blodvärde ... vilket är väldigt dåligt =/  Minst 130 sa mamma att man skulle ha. Så ja, nu käkar jag järn för fulla muggar. (inte tablett form) blir föör hård i magen utav det.
 
Och han ha inte fixerat sig ännu ... men han ligger nedåt.
 
Snälla kom uuut nu, mamma tycker det är jobbigt :)
 

Imorn kommer Jonas hem ialf. Sen blir han hemma länge :) han har fått ledigt en vecka. Gud så skönt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback