Blogg.se i iphooone

Har ju blivit så bekväm med att kunna blogga ifrån telefonen. Men nu börjar bli riktigt frustrerad. Den har ju inte fungerat på jag vet inte hur länge!?

Gick in i appstore och kollade recensionerna... och ja, haha jag var ju inte ensam om att vara frustrerad. Det var FLERA som hade försökt att logga in utan att lyckats, och som hade tagit bort den och satt in den igen... utan att lyckas.

Hallååå, när ska ni fixa detta egentligen?

Tycker det är bekvämt om man är ute tex. och tar lite coola kort och sedan känner för att blogga.

Jag som är gravid tycker det är väääldigt bekvämt :)

Dån jag vid datorn får för ont i rumpa och rygg :P

nej, fixa det här nu va!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback