Veckan som gått.

Morn morn :)
 
Nej jag gick inte upp nyss. Men för en timma sen. aah och så var jag ju uppe vid 5 tiden imorse också.
Skulle gå på toaletten som jag gör antingen en gång eller flera gånger på natten.
 
Älskling låg kvar och sussa i sängen (han brukar annars vakna när jag går upp)
Utan att tänka värst mycket så går jag och lägger mig igen bredvid honom.... då han strax säger:
"Klockan är ju *** (ja, vad nu klockan var exakt)? "
 
oj då.
 
Det var så att någon skulle ha gått upp vid 3 på morgonen och inte 5 :)
Så han var lite sen ja. Brännt kaffe fick han med sig i thermosen också. Kraken. Sitta sen i bil i 2 timmar, det förstår jag inte hur han klarar av. Men han är ju van.
 
Jag åandra sidan gick upp och drack vatten vatten vatten och sen la jag mig och sussa lite till.
 
Idag är det Måndag, vecka 28. Vecka 29 ska du ut!!!
Gärna tidigare..
 
Har mått dåligt dom senaste dagarna då jag lev sjuk. Ont i halsen, hosta och snorade med täppt näsa. Men idag känner jag ingen smärta alls i halsen och det är skönt. Är dock lite snorig än. Kan inte vara kul att behöva vara sjuk när man snart ska ha barn. Och bara dagen innan jag blev sjuk, då hade jag en allergi chock!! 
 
Min farmor kom hem till oss i torsdags morse. Sen drog vi allihopa till Hammar, harge askersund för er som inte vet. Min farmors sommarstuga, där man vuxit upp. Jonas hade aldrig varit där, heller inte ens Miranda. Det var varmt och skulle bli lattjo väder.....
 
Blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss men barnen badade i viken för fullt, jonas med lite halvt :) 
Tila, våran hund, hon hade inget val haha

Jag snosade med näsan och gnugga och hade mig hela den morgonen och det blev bara värre under dagen. Tillslut satt jag med en fuktig handduk över mig och nös i .
 
Men det var kul att få komma dit ialf.
 
Väl hemma så fick jag nog. Allt jag stoppar i mig går ju direkt ut till lille bebisen i magen så jag avstår ju helst ifrån all läkemedel (om inte alvedon, för det går hur bra som helst att äta) men jag mådde så dåligt så jag ringde 11 77 . Sjukrådgivningen.
 
Och fick då veta att jag kunde äta certrizin (tror det hette så) och dom hade vi hemma, snacka om lycklig tjej.
Har tidigare googlat en massa om just allergi tabletter, om vilka man får äta och inte.
 
Ett tips till er andra om ni är som jag.
 
Googla inte. Glo inte i forum och sen tro på det ni läser.
 
För det brukade ju jag göra. Det ska verkligen gå till max innan man tar sig i kragen haha :)
 

Nej, nu tänkte jag ta och kolla efter veckans bilder. Vi har ju varit på Parken zoo och så har vi varit på teater och sett Pippi.. aah och så har Miranda åkt grävmaskin :)
 
Hej svejs!
 
ooh BTW. Jag väger nu 61 kg . 
Och är såhär stooor.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback