Resa till Månen?

Har äntligen köpt mig ett par vinter pjucks. Och dom fanken håller både värme och det blöta BORTA!!!
Får vi hoppas ialf. då jag tidigare idag satt och tänkte beställa ett par sådana skor jag visar på bild
(kanske inte just i den här färgen) men ialf. Mamma ringer och frågar om vi ska ta en shopping runda, då jag nämnde häromdagen att jag måste verkligen ha ett par nya skor nu när vidriga blasket är framme och jag inga vatten tåliga skor har.
Hur sjukt är inte det då... att jag hittar just ett par sådana här skor inne på Din sko och för bara ynka 99kr.
Visste ju att jag var himla sugen på Moonboot och vad gör man inte liksom.
Betalar nästan tusen kr eller 99 kr?

Ja, jag riskerar ju sämre kvalitet men ialf. nu har jag mina par för 99 kr och är det skit så blir det för tusen lappen istället. Tänker inte gå runt och bli blöt om tårna :( värsta som finns.


Hittade mig också en fin kofta/tröja/topp ? På rean. En guld glittrig med stora halva ärmar liksom.
Och även ett fint linne men som ej fanns i min storlek och faktiskt bara en utav dom men sånt är livet.
Köpte mig ialf. en kalender också min var slut.
Och en massa mat, duktig jag är :)
...måste ju tänka på att ÄTA.

Nej nu när hundarna har varit ute och fått gjort sitt och jag gjort mitt ..... mitt gjorde jag i badrummet.
Så ska jag kika lite på VS och se om jag kan klicka hem mig en tröja eller mjukis byxor. För det är väl de enda jag kommer att kunna ha på mig sen. Börjar redan få ont i buken av mina jeans.
Går snart från storlek 24 till.... 40??



Nej nu får älskling ta och ringa också.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback