Hänt ingenting!

Precis som rubriken. Hänt ingenting... Idag. Hade min vanliga, numera dagliga , huvudvärk. Och efter tjat från mamma om järn brist så får jag väl erkänna för mig själv och köpa blutsaft.

Vidrigt.

Men bra.

Börjat smörja in mig med BUS haha :)
Ja men ni vet... Man känner sig blek och ful... Vad hjälper då?

BUS!

Och jag är ju faktiskt blek och lite små fet :p

I like it!

Tjock och snygg brun.
Miranda spelar data spel. Jag ser på tv. Ska väl strax säga åt henne att det är lägg dags. Jag är faktiskt inte trött än. Men det är jag ju aldrig nu förtiden. Men det är fullmåne på Måndag så det är väl därför.

Det är torsdag idag. Jag brukar väl aldrig blogga torsdagar!!!!!

Vad har hänt?!

Jo, det är så att JONAS inte är hemma. Och han kommer inte komma hem heller. Fy fan alltså :(

Orka bry sig....

På lördag blir det att åka ut till mamma iaf. Jag och Miranda. Och så ska vi till marieberg och glo lite. Har lovat Miranda en ny skjorta då hon blev helt förstörd när hon märkte att jag skickat med den till lydia (hennes kusin) , eftersom hon vuxit ur en hel del kläder.

Så ja.. Helgen är satt iaf. Och det är skönt. För hemma vill jag inte vara. Mår tillräckligt dåligt.

God natt peeps!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback