Torsdag morgon, idag kommer han hem.

God morgon.
Ja, jag har faktiskt sovit hela natten. Det var riktigt skönt. Tror jag var helt slutkörd, tittade dock på flera avsnit utav two and a half men för att bli så trött att jag sen skulle tvär slockna, vilket jag lyckades med.
Men att Jonas somna mitt under våra sms, kändes inte så toppen..
Nu när vi är överens om hur detta ska gå till för bådas bästa så kommer det här aldrig mer att tas upp, pratas om eller tänkas på. (helst)
Kommer aldrig glömma annars. Så hur känner jag mig idag?
Inte alls bra.
Blödde näsblod och fick snyta mig två tre gånger direkt efter uppgång från sängen.
Läste Jonas sms som han hade skickat imorse. Det låter ju bra alltihopa, men jag känner mig inte bra alls.
Kommer vara väldigt svårt .
Fan så ledsen jag blir :(
Kollat i köket efter frukost, jag har ingen mat lust än. Och ikväll kommer Jonas hem. Jag blir nervös bara jag tänker på det. Jag tänker sånt som..
"Hur kommer han se ut" "Hur kommer han bete sig" "Kommer han bara svassa runt som vanligt"

Och mest, hur kommer jag att känna när han stiger in genom dörren?

Nej jag får panik. Måste hitta på något att göra idag annars går det åt helvete vilket jag känner att det redan är påväg att .... mm jag kan inte ens skriva vissa saker, det får mig på så hemska tankar.
Nu grinar jag snart..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback