Monday mornin ..

Hej hej!
Haft en bra helg?
Det har jag absolut haft :)

I Fredags var det ju extra skoj, nej i torsdags kväll menade jag. Haha Miranda hade lite svårt att sova. Hon var nämligen uppe vid 3 natten till Fredagen, hon höll på så lite hit och dit, så vi båda (jag o Jonas) blev väldigt pigga sen när klockan var 4. Han tyckte att vi skulle gå upp.
Men Miranda somnade och Jonas likaså.... jag å andra sidan låg vaken. Somnade nog 6 på morgonen. Men men, jag var pigg sen när klockan ringde klockan 8.
Fredagen bestod utav att göra sig iordning och få i sig lite frukost, för sen for vi iväg till Ikea faktiskt haha
Eftersom kronprinsessan kläckt ur sig en bebbe så hade Ikea som s att, om man köpte en bäddmadrass (spjälsäng) för 399 kr så fick man med alldeles gratis, en spjälsäng för 599kr. Gratis!
Och vi hade visserligen redan en spjälsäng och hela rubbet, ifrån Jonas syster, men 400 kr för helt nytt och en fin spjälsäng (som jag annars hade velat köpa) så vare ju bara att slå till.
Så det gjorde vi.
Sen åkte vi iväg och shoppade lite. För jag skulle in till Synsam och ha min årliga syn undersökning.
Ingen ändring, skööönt :)
Sen åkte Miranda till hennes pappa.
Och jag och jonas slog till med ultra mys
Vi hade även köpt en fotoskrivare också, så den testade vi ju såklart.
Sen slog jag in min syster sons present.
Han fyller år imorgon men hade kalas igår.
Köpte honom en affisch med jack sparrow. Han diggar honom pretty much!
Och i en tavla såklart.
Drog upp på staden i Lördags jag och Jonas, i blås vädret. Men soliga.
Köpte vita converse. Var inte lätt att få tag i storleken 35 vill jag lova... herregud.
Men inne på scorett fanns det två par, och jag tog den ena paret :) Lovley.
...jonas köpte bara en massa elektronik mojjs. Kläder hade han inget humör till hehe :)
tjae... nu ska jag väl klä på mig lite osv. Jag och Miranda ska ut och handla lite mat.
För ikväll kommer älskling hem igen och sover
Har träningsvärk i arm och lår/skinkor. Men det är de vääärt. ... bara onödig info sådär haha :)
Äääälskar min Jonas sååå mycket.

Längtar till Fredag så jäääkla mycket!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback