Hoppas på idag!

Idag ska vi få veta - hoppas jag.
Har ju kollat runt lite på nytt boende då jag insett lite att det kommer bli trångt att bo här för oss alla. Hittade 1-2 stycken. En av dom fall oss i smaken direkt. Nu kan vi bara hoppas på att vi får den, sista dagen att säga ja/nej på lägenheten i kösystemet, är idag!
Och änsålänge (enligt det på hemsidan) så är jag den enda som tackat ja.
Så mest hoppas jag väl att det där kösystemet fungerar korrekt. 
Det är en dyr lägenhet. Men det är liksom så eget man kan komma i hyres form.
Radhus - egen tvätt stuga - egen altan/uteplats - carport och förråd (det gillade jonas)

Ett typiskt familje boende. Och den passar oss perfekt.
Förutom då lite att vi trodde det var en 4a. Men i själva verket så hade dom som bor där fått välja hur lägenheten skulle se ut (lite) så dom valde att inte ha någon vägg (som gör två rum) så att det bara blir som ett stort öppet allrum utan dörr.
Skapligt irriterande att inte kumlabostäder hade original ritningen på hemsidan.
Men efter mycket prat mellan mig och Jonas så vill verkligen han ha lägenheten. Och jag med såklart, bara det att det ska bli bra och att vi inte ska ångra oss.
Och att vi får ihop det med det där extra "allrumet". Och jag som är inrednings galen, kunde ju då ändå få till det i mitt lilla huvud att det faktiskt kan gå. Lägenheten är ändå 111kvm stor och är som en 4a/3a .
Ja, ytan finns ju. Och det finns ju ett pretty stort v-rum. Så man behöver ju inte ha gästerna borta vid sovrummena :P ja, yeah yeah.... vi får se idag eller imorn då ialf.
Dom ringer mig om jag är först på den.

Nu ska jag ut och kolla om jag kan få tvätta min matta efter tredje gången!!

Hej! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback