Gått till botten... really.

Alltså jag måste bara uttrycka mig om en viss Chris Brown som jag så höll kär ettag.
ja, ni läste rätt som jag höll kär ettag.

Vart är kändisar påväg egentligen?! Allt enligt mig börjar bara se ut som en vanlig vardag för en själv nu förtiden. Barnsliga beteenden och värre saker som droger och misshandel. Sånt som man kanske inte såg lika ofta ifrån kändis världen som idag.
Ja jag syftar bara på Rihanna och Chris i det här inlägget.
Läste häromdagen om att Chris blivit "arresterad" (kommer inte riktigt ihåg vad det stod riktigt) för att han bokstavligen tagit ett fans mobiltelefon när hon hade fotat Chris när han åkte förbi eller satt i hans bil, utanför nån klubb i Miami.
Han gick fram till henne och tog telefonen, och la en kommentar som
- åh nej, den där bilden ska du fn inte lägga upp på någon webbsida.
Seriöst!!??

Och inte nog med det. Rihanna verkar ta tillbaka honom?
Är det dessa kändisar som vi ska se "upp" till?
Tycka om och ha som idoler?
Rakt ner i botten har dom båda gått för mig ialf. Ser inte alls likadant på någon utav dom längre, vilket är synd. För tyckte mycket om båda två för deras musik.
Rihanna blev ju även utbuad ifrån hennes egna konsert en gång också som jag hörde om. Hon hade kommit 1 timma försent tror jag. Hon ska tydligen ha blivit så mycket trash som man kan bli just nu.
Vart har självrespekten tagit vägen?
Lever man i showbuisness tycker man ju att man borde kunna hantera och leverera. Så många människor som ser upp till en, för det man gör. Fn vad droger förstör... mest bara tragisk att man kan ha så noll koll på sig själv att man faller i skiten. Bli en nolla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback