Hotel night.

Julbord i Lördags med Jonas jobb. Riktigt trevligt även fast jag inte kände en enda människa. Ok, någon hade man ju träffat tidigare men annars var allt och alla helt nya. jag kanske var likaså? 
Men det var trevligt. Vi starta med och landa på vårat hotel rum klockan 16. 
 
Sedan gick vi över till ett par typ bredvid.
Sen dröste det in några fler. Alla var ju inte "vuxna" så det kändes väl lite lättare kanske. 
Bishop sen. Jag drack bara 2 cider på hotell rummet innan bishop (en var 6.0) och jeeeesus den satte spurt i hjärtat och huvud! Dunk dunk dunk och tjooho!!
 
Ska berätta att jag inte har druckit alkohol på 1 1/2 år och jag är ju en klenis. Så den där cidern hade ju räckt för mig. Men jag drack lite vatten och sedan inget mer förns julbordet som var klockan 19.30. Då blev det bara 1 cider till. Sen baaara massa god jul mat och god saker :)
Önska att jag hade haft mobilen med mig för då skulle jag ha tagit en massa knäppa bilder. Bland annat på jonas blandning av mat och dessert på minsta tallriken. Och hur en annan är prydigt klädd i kostym .. och sitter och äter ur en tallrik för att han glömde ta bestick. OCH en bild på hur jävla snygg jag var. 
Ja, det var roligt ialf. :)
 
Plus att jag faktiskt tog en cigarett också ... tog 2-3 bloss och sen fimpa! Ja, jätte onödigt att ens prova fastän jag inte rökt någon pinne alls sen 1 år tillbaka. Jag var ingen stor rökare men jag rökte ibland på kvällarna. Och sedan har jag bara haft tanken framme, varit så sugen på att röka men inte förstått varför. Eftersom jag aldrig varit en "riktig" rökare. Men ja, jag är glad att jag tog den där cigaretten och provade. För nu vet jag att det kommer inte hända igen.
Jag fick som en pingisboll i halsen. Blev torr. usch , det var vidrigt.
 
Sen faktiskt vid halv tio så drog vi oss uppåt till hotell rummet och myste i sängen framför tvn.
Kändes skönt att vakna upp helt normal. Dock hade jag vaknat mitt i natten utav tanken... JORDENS UNDERGÅNG!! 
Men det var bara snöplogen. Jag lovar att hela huset skaka och dundra som tusan, och ligger man och sover i en annan säng och man kanske inte riktigt vet först vart man är och tror man är i en film eller någe.... ja då kan ju faktiskt tanken vara så. .. haha
 
Vi checka ut vid 11 och sen for vi hemmåt till våran älskade son och Miranda som hade varit hemma med Mamma och lillebror som hade varit barnvakt och hundvakt .
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback