Händig karl.

Då var det söndag.
Jonas åkte tidigt till jobbet idag, bara för att han längtade sååå till att få jobba...
nja, inte riktigt va :P
nä men bara för att dom måste bli klara med en rivning till tisdag.
För på tisdag, its time to move and leave the ghetto!!

Jag och Jonas spenderade våran lördag åt att ränna runt på Marieberg. Kolla upp lite saker som vi ska inhandla osv. Bland annat även en sväng till Lamp lagret då jag för ettag sedan fick en väldigt gammal golvlampa utav mormor, då hon visste att jag ville ha en. Hur bra är inte det :)
Dock var det en rätt gammal el-sladd så för säkerheten är det säkrast att byta ut kabeln. Haha sen så var ju själva ... ja vad ska man kalla det... lamp huvud? där man stoppar in glödlampa så det liksom lyser. Ja ni fattar vart jag vill komma hoppas jag .
Dom hade varit utbytta lite hit och dit så vi lyckades ha sönder båda dom för ettag sen då vi skulle undersöka det.
Till saken:
Jag har en väldigt händig karl ;)

Lampan är nu i fungerande skick! Fattas nu bara skärmar till den.... vilket inte ska bli ett nöje :( verkar vara svårt att få tag i lampskärmar till en sådan gammal lampa.
Resten utav dagen (till klockan 23) packade vi. Så nu är det väldigt tomt och nedpackat här hemma. Skööönt :) Hade aldrig klarat det så snabbt på egen hand, för det lilla jag ansträngde mig tog verkligen i hårt senare när vi börja avsluta packandet (då kartongerna tog slut) jag var verkligen svullen i båda benen, ryggen gjorde ont och till och med rumpan hade jag ont i... alltså höften typ.
Ingen vidare fröjd att vara gravid dessa tiden nu för mig :(
Påtal om graviditet .... beställt hem baby prylar ifrån jollyroom.se
  • Mat stol (som man sätter fast på bordet)
  • Mobil :) med fina segel båtar.
  • Spjälskydd
  • Skötbädd
Fattas nu bara täcke och kudde + babysitter. Men det har vi redan spanat in.
Sen vill mamma bara beställa hem andra prylar till hemmet ;) men det vill inte pappa
....... men det ska vi ändra på.
Haft en underbar helg annars. Massssssa mys med Jonas. Så bra att jag ser tillbaka och ler än...

Tur han kommer hem i övermorgon.


Hahahahaa och jag har börjat att läcka.



Herrå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback