Kalas kalas kalas... det tar aldrig slut!!!

Ja, snart så fyller min kära mor år :)  (10 maj)
Har redan hittat en perfekt present till henne.
Fin va?
Mamma har ju skaffat sig en iphåååne nu och har inte inhandlat något skal eller skydd (jag är inte bättre jag) så då är ju det perfekt. Köpa en "Plånbok" som hon kan ha telefonen i . Lätt att få ur väskan snabbt också, då mammas väska har ett oändligt hål i sig everytime.

Ska nog köpa en till mig också :)
Den var ju inte så fasligt dyr heller. Hoppas bara att den är värd att använda också....
Sen så blir det kalas i nya lägenheten för Jonas dotter Moa. Två helger på raken tror jag det var tillomed.
Herregud och så Mamma på det, får en känsla av att något kommer krocka.
Hoppas bara man hinner få iordning på allt. Jag är inte wonder woman precis..
Och mitt gamla jobb, som vi alla redan spekulerade då, så har dom nu fått börja med helg jobb igen. Hade väldigt gärna jobbat, men jag klarar inte av det. Väldigt tråkigt =/
Så det fick man tacka nej till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback