Karlstads besök och hemma mys.

Hej hallå!!

Här sitter jag på en stol och petar in glasögona. Har haft typ folk massa här hemma idag (som skulle bli min och Jonas ensamma söndags slapp) , det börja väl ramla in folk här vid 14 tiden. Min lillebror (som bestämdes igår) kom hit och nörda lite Tekken 6 på ps3 . Sen kom Lydia och Adrian (min systers barn) och Mamma och Mika. Haha fullt hus eller? Och här gick vi runt som två äkta mys-mongon. Men lite kaffe, glass och saft på det så blev det finnemang.

I Lördags hade vi en road trip ... helt dö trist! Åkte till Karlstad och tittade på en ful stor lila.. arena?
haha närå bara skoja. Men jo bi drog till Karlstad. Eftersom Jonas bil hade gått sönder i början på förra veckan så fick han lämna in den på verkstaden i Torsdags tror jag och skaffa hyrbil samma dag. En audi :P
Han hade tur, det var nånting med bilen så att... hade en grej gått sönder så hade hela motorn rasat så han hade verkligen tur i oturen kan man väl säga. Men dom lagade den snabbt han fick hämta den i Lördags för dom lagade den typ samma dag. ANYWHO, Jonas ska bli förflyttad igen på jobbet.... nu blir det Umeå för honom :( han åker på Tisdag morgon upp dit med sin husvagn.... fast han kommer hem fredag. Men sen efter det kommer han jobba 12 dagar :( buhu ..  saknaden kommer vara enorm!

... så i lördags, haha jag tappa helt tråden :P   Vi skulle till skoghall (Karlstad) och hämta Jonas husvagn och ställa den på kontoret i Örebro för hans jobb då. Så jag satt i en bil från 9- typ 13 . Fy vad tråkigt det var.

När vi kom hem så åkte vi hem till Mamma. Fikade lite, för sen skulle Jonas ha sin dotter Moa. Men bara nån timma innan så fick han veta att hon var sjuk och skulle stanna hos sin mamma så vi blev helt barnlediga.

Det sjuka är.... att vi har fan as tråkigt när vi är barnlediga båda två. Då jag brukar ha min dotter hela veckorna (varannan helg är hon hos sin pappa) så vi har alltid haft saker o göra. Men när det bara är vi två, då blir vi helt som tomma i skallarna haha helt sjukt. Vi tänkte gå på bio nu när vi ändå kunde, men då fanns det ingen film som vi ville se... jo, Harry Potter , men då gick den inte i 3D. Och min favorit Transformers 3 den har slutat att visas :( snacka om otur där.

Men ialf. Vi åkte hem, hämtade Tila och åkte tillbaka till mamma och var där resten av kvällen. Glodde film och umgicks.

Och jag pajja mammas iphone (som hon fick av mig) haha så nu typ får vi inte igång den =/ riktigt klantigt av mig.

Men idag kom Miranda hem :) så nu är det fart igen. <3

Jonas och hon sitter framför mig och grejjar med Jonas ena dator. Så jag ska väl avrunda och ta på mig mys kläder och så ska vi mysa ner oss i soffan med en film.

Kanske får en ny soffa nästa helg. yeeeey :D

Imorn är Jonas ledig, så han blir hemma och jag drar och jobbar. Otur där va . Men skönt och ha honom hemma, vill ha han hemma jämt!! Vill inte tänka på hans bajs jobb i Umeå.

Puss och god natt :)

Klickat hem lite kläder i helgen också.


Uppe på dom här roliga och inte alls höga byggnader, står Jonas i en maskin och river.
Shit, är glad att han kommer hem levande alltså. (hoppas det förblir så också)


Data nördarna :P hehe jag med iofs.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback