Sjukling på Måndag morgon.

Det är Måndag och morgon och jag kan inte påstå att den var något vidare.
Har sovit riktigt dåligt inatt. Fullmåne på G kanske? Haha det kanske är inbillning men nä fan, jag brukar ofta ligga sömnlös (hur trött jag än är) om nätterna och så har det varit fullmåne dagen efter.

Sen kom Miranda in inatt. Sen så höll Tila på och slicka sig om mun alltså irriterande mycket och det hördes rätt bra också. Så jag höll på att bli tokig på henne, gapade till och så gick hon ut i vardagsrummet.

Sen här nu på morgonen fick man se varför denna irriterande hund. Spya fan överallt!!
På två ställen i soffan (som tur var det bara "skum") så det gick bort lätt med våtservett. Men sen även på golvet vid Mirandas rums dörr. Och inte nog med det. Hon är dålig i magen också, vet ni hur jag lista ut det?

Löst skit på hall mattan och köks mattan... suck alltså  Lilla kraken, varför är hon sjuk nu för?
Så jag tar ledigt idag. Jag kan inte åka och jobba idag inte. För det första är jag borta i för flera timmar, (har Tina som hjälp ibland) sen så är jag orolig för henne. kan ju hända vad som helst. Hon är ju så liten, och sällan sjuk för den delen. Men när hon väl är det så blir hon ju liggandes och måste tas om hand. Lilla hjärtat då.

Men jag klagar inte, får jag kura ner mig i soffan och se ett avsnitt av Desperate Housewives nu säsong har ju börjat, idag, så det ska vi titta på. Sen ska jag försöka få Tila att dricka lite vatten och få i sig nån mat. Sen tar vi en lång promenad. Hon behöver röra på sig. Så hon får ut det dåliga (ifall nu hon bara är dålig i magen)
hoppas fanken inte att det är något mer allvarligt!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback