Shoes shoes shoes



Är ni som jag, i galen jakt efter höst skooor!?
Har fastnat för dessa fyra ialf.

Dom ljusa stövletterna, dom finns även i svarta (tror dom är mer lockande).

Sen så haaar jag ju nu äntligen hittat ett par over-knee stövlar som ser .. decent ut, för att vara over-knee :)
Dom andra två (bruna) stövlarna, som är ifrån H&M! Har provat dom till höger och jag gillade dom, men det gjorde inte min kära mamma! Jag och min mamma är som två bär. Vi är likadana, på det mesta, så hon tyckte inte alls dom satt snyggt.
Dom såg en aning "plastiga" ut, och väldigt stela var dom i övrigt. Men mjaa, nånting fick mig att tycka om modellen just.

aa vi får se vad det blir, tänker inte inhandla något än haha för det har jag inte råd med just idag :P

Ska ialf. ha ett par stövlar. Stövletter är också ett måste, då det är snyggt till jeans! Och jag är en jeans tjej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback