Piss dag!

Förutom bra inköp till Miranda så har dagen i sig varit SKIT!



Jag skulle ju också ha försökt haffa åt mig ett par kängor... men icke!
Det är inte lätt att shoppa med min dotter :P det är "jaga barn" än att bli jagad själv inne på affärerna.

Men sen fick hon en klänning och tights. Det som vi var ute efter bla. ... sen lite annat till mig, men det var inget vi fick med oss hem. Jag får shoppa ensam, eller som Jonas sa "vänta med det älskling, så kan vi åka nåndag när jag är hemma"

Miranda ska ju spendera helgen hos hennes Pappa, så jag får väl ta en dag där istället.

För övrigt.....mår så dåligt.. både fysiskt och psykiskt. Aldrig kännt sånhär press och ångest på jag vet inte hur länge, och det känns verkligen. Sömnlösa nätter och dåliga vanor har uppkommit.

Måste bli en stor ändring nu. Snälla.

Så nu säger jag GOD NATT!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback