Ögonbryns färgning.



När jag var och handlade idag.

Haha alltså hur söt är inte den här. Lite överdriven leksak, men vadå den är ju för 4-5 åringar.
Nu har ju Miranda och jag redan en Chihuahua men till andra som inte har hund.

Är väl det här en rätt gullig present

Ja, jag springer runt och glor presenter vart jag än hamnar. Min kära lilla dotter Miranda fyller ju 4 år om en månad och jag tycker jag är himla smart som har handlat presenter varje månad nu (så hon ska få många) istället för att smacka upp och handla på en och samma dag. För mig brukar det bara sluta med 2-3 presenter och så blir det nåt man bara haffar åt sig. Nää, handla varje månad tills kalaset så blire finemang


Nu ska jag färga mina ögonbryn (helt själv).
Haha, önska mig lycka till...

Har tidigare bara gjort det på salong så det här ska bli spännande.


(såhär ser dom ut nu)

to be continued...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback