Härlig höst dag!


Visst har det varit en såå härlig höst dag!!

Ja, för oss Örebroare kanske ialf.
Jag och Miranda for ut efter dagis. Miranda tog cykeln och jag tog hundarna + kameran.
Det är ju så himla fint med höst, älskar verkligen den årstiden.
Blev inte så många bra foton alls som jag hade tänkt (batteriet dog) men jag fick några shoots ialf.



Ja, den här tog ju inte jag ;)



En svamp :P intresset är stoort. haha



ja, sen typ dog batteriet. *suck

Nej fy, jag mår jätte illa. Är verkligen proppmätt!! Jag och Miranda har precis ätit köttbullar och mos, med gurka majs och feta ost. Omg jag döör!!

MÅSTE .. LÄGGA... MIIIIG!!!!
Tur man har en bra film och se ikväll ;)

hahahahahaha fick ett kul sms nyss ...




woow... det känns skönt att ha ett stadigt förhållande, där sånt här inte lockar längre

Jonas kommer hem 12 inatt!! men söt som jag är så tänker jag vara uppe och vänta på honom med tända ljus och annat mys-i-pys ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback