Moorning!

Sitter och skapar ett youtube-konto så jag kan lägga upp egan videos här i min blogg :)
Och just nu så laddar jag upp ett .... tar lite tid.

Blev en vääldigt seg morgon! Vi gick upp klockn 10 jag och Miranda, fy så seg man var. Fast vi var ju uppe vid 7 också för att kissa osv. men sen la vi oss igen. Sköönt med sovmorgon ibland.

Vi gjorde iordning frukost och så mös vi framför tvn med Dora utforskaren. Sen kom posten ...
Ett paket och lite annat.

Miranda fick öppna paketet.

Harry Potter film?! what-a-hell?!   hm ... varför får vi en Harry potter film i brevlådan. Misstänker en överraskning här.

Och just så rätt hade jag!

Det var även med en "faktura" där det stod vilken film som var med och vilka filmer som inte var med. Och dom andra filmerna var resten av Harry potter trilogin och sen ... kan ni gissa?

VAMPIRE DIARIES säsong 1 & 2 !!
asså jag har världens underbaraste pojkvän! Han överraskar mig hela tiden med olika saker. Harry potter filmerna var ju till Miranda, för han vet att hon tycker mycket om potter. Så himla söt han är alltså. Miranda blev stört glad.

Synd bara att det inte blev en större överraskning för mig då pappret var med. Men det gör inget sa jag till honom (messade honom) jag blev himla glad ändå, för hur go han är mot mig. åh vad jag saknar honom!

Stackarn han jobbar, och kommer göra det hela helgen och hela veckan , sen på fredag kommer han äntligen hem. Då blir det Fredags myyyys.

Jag och Miranda hade "Torsdags-mys" igår. Jonas ringde ju igår kväll när vi låg i soffan och tittade på Rango. Med mig pratade han med i typ 5 minuter... sen så skulle han prata med Miranda, så dom två pratade i typ 10-15 minuter. Hopp, schyyysst!! Min pojkvän!!! :)

nä, nu ska jag fortsätta med mitt youtube grejjande och se om jag lyckas lägga upp videon från imorse. Sen ska vi göra oss iordning för då ska vi ut till Bokia och handla vidare till Lokes dop imorgon.

Herrå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback