God kväller, Vampire Diaries is on!

wow klockan blev typ väldigt mycket nu på så kort tid tycker jag!
Men visst blir det så, man äter lite kvällsmat, grejjar i badrummet lägger barnet och sen glo lite tv
sen lite data och vipps så blev det natt! Haha

nä men nu ska jag bege mig mot min älskade skööna säng och se på avsnitt 2 av The Vampire Diaries!!
ooh så spännande det ska bli, helt till mig! Älskar serien alltså.

Mycket och göra imorgon innan dop också.

Men jag och Miranda gick och shoppade lite idag, till Bokia först och handla in dop kort och en "goodie-bag"
vet inte vad jag ska kalla det. En finare och hårdare påse kanske :P

Sen fick Miranda lite saker också, hon skulle ha en pyssel bok, en penna och klistermärken med Rapunzel.
Sen blev det affären. Godis och lite gotti-gott. Kom hem med typ ingenting av nytta. Eller jo, en ny deo! Haha

awesome...


Nej, god natt hörni!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback