Frustrerad, är det rätt ord?

Gjorde en dum grej idag. Men följd av en bra sak, är det då fel?

Det tynger mitt hjärta att få det framför ögonen, förut utan vetskap så skadar det inte.
Men nu när man vet om det, och verkligen fick det serverat framför ögonen.. så tynger det extra mycket
på hjärtat.

Men jag är glad. Vissa saker kan lätta att få veta om så man kan lägga det bakom sig.

Jag tror på ödet. Och att jag kom över den här informationen tror jag var meningen.

När det handlar om allvarliga saker, har man då rätten?

När man sen blandar in fler så blir det bara.. ja, fel! Inte meningen att kasta skit, men tankar flödar och jag blir osäker. Fan vad jag hatar folk som ljuger. Det rör mig inte i ryggen dock, att bli utsatt för lögn. Det gör antagligen mer ont hos den som skapa lögnen. Och det kan jag leva med, frågan är, kan du?



usch, saknar Jonas jätte mycket (även fast han kommer hem på fredag natt).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback