Dagen.

Då var det kväll. Ska snart bege mig in till min wuuunderbara sääng !!
Har haft Tina på en kvälls visit precis, lite snack som vanligt. Låna ut en kjol till henne :)

Skrivit ihop CV och ansökan till ett jobb jag besökte i Tisdags, ska lämna in papprena imorgon. Hoppas jag får jobbet.

Känns konstigt och sitta här ensam en Torsdags kväll. Brukar ha Jonas hemma vid den här tiden. Men han kommer hem imorgon kväll/natt =/ så får sova ensam ytterligare en natt. Men ska inte klaga egentligen, när han då från och med imorgon blir hemma i 9 dagar. Det ska bli mysigt.

Var en sväng till stan också tidigare idag med Tina, köpte ett par nya jeans åt Miranda. Det var ju Hello kitty jeans, så jag kunde ju inte motstå att köpa dom till henne. Satt perfekt och så var dom nedsatta till halva priset. Och mycket glad blev hon.



Och plåster..... min dotter är galen i plåster haha :P

Imorgon blir det då , lämna in ansökan, och lite shopping runda med syrran och mamma. Ska även få hem Torsten. (Syrrans enda han-hund) Då hennes yngsta chihuahua börjat sitt första löp, så då kommer gamle Torsten hem hit :) , blir Tila glad. Haha inte ens nämnt det för Jonas än fast vi har ju inte pratat så mycket varken igår eller idag , men jag väntar på att han ska ringa mig snart.

åååhao ... trött. Blev inte mycke skriva ikväll inte.

Kanske slår på en film.... eller serie. Längtar ju så oerhört mycket till Vampire Diaries!!!! 15 September.

.. nä. God natt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback