bro's before hoes?

Vad tycker ni?

Är det så att vänner går före ragg/pojkvänner and so on?
(nu är det riktat mot båda könen)



Hur känns det liksom att bli lämnad åt sidan av sin vän för ett "ragg"
(använde bara ordet "ragg" nu)
liksom, ibland kanske det inte berörs så illa medans i andra fall
så känns det verkligen och man tar illa vid sig.

Det kan ju hända vem som helst, utan att man ens tänker på det.

Men för mig så går mina vänner hjärtligt före såna här situationer.

såklart finns det även ett
"Men" i det här också

men så finns det ju undantag alltid.

Men jag kan verkligen säga att jag ialf. skulle välja min vän framför ett ragg.
Skulle du?

Sen vet ju vi tjejer att vi kan ha kill-kompisar. Sen att våra pojkvänner och flickvänner inte ser det så, kan det ju lätt bli SVARTSJUKA, och då kan ju en sånhär sak komma ikläm.
man lämnar sin vän åt sidan.

Är det rätt?
Kan han/hon ändå lita på sin flickvän/pojkvän?
Vad kommer att bli bättre?
Kan det bli sämre?

haha ja, jag har lätt för att tänka på saker för mycket och tvärtom.
Men ja, nåt liknande hände mig ialf. så thats why im bring it up :P

Vänner är ju för livet.
Don´t forget.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback