Om the road again...

Ja, då sitter vi i bilen, i dimman, påväg till.... ULLARED!!

Aldrig varit där så det här ska ju bli spännande.
Lämnade av hundarna hemma hos min syster, sen till Jonas pappa och byta bil (Jonas bil är ej körbar)
Så nu är vi påväg. Skapligt grått och mulet väder... Men det är ju skönt :)
Slipper man deppa över att behöva åka bil i flera timmar när det är glassande sol ute.

Mamma ringde också. Hahaha och hon bah..
Jag: ja, hallå?
Mamma: skit unge!!
Jag: haha vah?!
Mamma: ja, natta ringde.
Jag: haha jaha... Vadå?
Mamma: jaa jag vill också med till Ullared!

Mupp mamma :p men hon är inte med, hon bad mig bara att titta efter nån lampa till henne. Och det kan jag ju göra.

Mmm jag är kaffe sugen! Undra om Jonas också är det?
Dock blir man ju så kissnödig :-/
Mindre bra...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback