"nya" skor.

Har inte beställt dom ännu.
Och det bara för att jag inte bestämt mig för vilken färg jag ska ha.
Står mellan dessa tre härliga färger.



Dom är ju härligt "billiga" också .. men jag ser det som så att det är värt att ha sköna vinter skor.
och att köpa på typ skopunkten eller andra ställen som är billigare, min erfarenhet är att dom inte är varma eller speciellt hållbara. Så att lägga några lappar mer ser jag som investering i skönare fötter i vinter!
vad gör man inte :P  hatar vintern och vill inte frysa fötterna av mig.

Dessutom är dom snygga och lätta att ta på sig oavsett vad man har för byxor. Och jag har bara stuprörs jeans.
Perfa!
Hade ett par för 2 år sen, från typ ellos tror jag. Ja, dom var ju hållbara!! NOT! inte varma heller.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback