Ny vecka, kvälls vecka..

Fartfylld heelg!!

Meen känner inte att jag riktigt har tid att skriva ner om det nu. Sitter nämligen i bara mässingen och handduk på skallen. Ska göra mig iordning, packa kläder... matlådan och lite annat. Sen åker jag ut till sköllersta, jobbet.

Kvälls vecka nu. Hade jag inte varit ledig Fredag så hade det varit lite surt, men jag gillar kvälls veckorna.
Dom här veckorna ialf.

Tänker ialf. lägga ut något som irriterar mig så oerhört mycket!!
Det ska ta mig tusan alltid vara nåt fel med det jag vill ha, tycker om.



Ja, det är en puder foundation.

Maybelline - Mineral Powder Foundation


Jag älskar den ... fick den av en tjej kompis då hon inte riktigt gillade den och tyckte att det var synd att kasta den när den ändå var ny. Så gullig som hon är, gav hon den till mig.
And i loved it!
Åter till problemet då, VART FAN HAR DOM GJORT AV DEN?!
Jag hittar den inte på maxi, på kicks heller inte på lindex!! Sen när slutar man tillverka smink?
Är det någon som vet vart man kan köpa den?
Tycker så otroligt mycket bra om den, ogillar alla andra puder foundations... ingen har riktigt passat ihop med min hud typ, den här är helt perfekt! Varför måste den då vara helt puts väck?? :(
så himla ledsen över det .... jag som har problem hy, har hittat en foundation som är jätte bra för min hy.
Och så finns den inte längre.... så otroligt irriterande.

Så skulle uppskatta om någon kunde tipsa mig om vart man kan få tag i den.
Vilket jag hoppas att den fortfarande gör.

Hej svejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback