mmm sovmorgon..

Jätte skönt att få sova utan att behöva vakna av att en klocka ringer som besatt.
nej här la jag mig utan att ställa klockan. Glodde på ett avsnit utav vampire diaries och sedan släckte ner allt och somnade, vaknade dock utav en viss Jonas ringde ;) men det visste jag ju att han skulle. Han hade precis kommit in i husvagnen då och saknade väl mig :)

saknade ju han också såklart. Hade dock lite svårt att somna efter de samtalet, hade ju ändå sovit en stund innan han ringde ;P

Nu sitter jag i bh och dricker kaffe, ska strax klä på mig och packa ner lite kläder för att sen åka ut till Sköllersta.

och bindor!! äckligt med mens asså . speciellt på morgnarna... ni tjejer vet vad jag pratar om.

Måste nog uppdatera min spotify lista lite också, börjar tröttna på låtarna jag har. Haha garvar ihjäl mig när
"bird is the word" kommer upp och jag inte kan byta låt hahaha

Tror det blir lite Dead by April. Var på konsert med dom i skövde för 2-3 år sen. Oförglömlig kväll alltså.
Från att knappt veta vilka dom är till att tycka att dom var grymt bra, sen dessutom att träffa alla privat.
Glömmer aldrig den kvällen hahaha

Nej, nu ska jag packa, dricka upp kaffet och sen släcka ner och draaa.
Jobbar 16-24 idag. Sovmorgon är sköönt!

Pusss och puh!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback