Lite bilder som inte kunde laddas upp via phånen.

Då jag bloggade ifrån min mobil (phåånen) ... "nähä!?" tänkte du säkert nu :P

Så gick det inte att ladda upp bild med inläggen :( tycker det är himla tråkigt.
Bilder är mer roliga ibland helt enkelt, visst är det väl så?
Att man dras till bilder än en text.

Fast det verkar ju fungera ibland, då jag lyckats typ två gånger tidigare.

lite bilder från veckan/helgen som var.


Smärtan var ooolidlig!! Ville gråta varje gång jag tog i dom satans hamburgarna!!!
Mina naglar är numera R.I.P.


Min lillebror tyckte jag skulle köpa det här lipsylet....





Och nää, han fick mig inte att köpa den här muggen! ....


Hälsade ju på vovvarna hos syrran i veckan som var. Dom är ju såå söta!!!


Resultatet utav min klantiga grej på jobbet.... med "plåtsnurran-snörena" vi kallar den så. För vet inte alls vad det annars heter. Ont gjorde det. Och i nuläget ser det värre ut, den här bilden tog jag kvällen då det hade hänt..... ja, jag har håriga ben :P


Jag hade varit hos tandläkaren okej. Då är det bara sånthär man kan få ner i magen.
Dom hade inte banan längre :( den som var min favorit. Max milkshake.. mmmm


Lillebror har fått glasögon, och han gillar dom skarpt! Snygga är dom, jag är avundsjuk :P
Fast han har samma märke som jag ;) Tiger of sweden. På bågarna alltså .



Tittade äntligen på det första avsnittet utav The Walking dead igår. Ruuuskigt bra!!!
Så bra att jag fick hålla för mun ifrån att kräkas över hela mig!
Väntat 1 år. Men det är det värt, för serien är ju så grymt bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback