Jäkla fisk app!!

Skrev ett inlägg i Fredags... men det vägrade ju att genomföras då fel efter fel efter fel uppstod!



Får väl skriva av det för hand... för det hade ju sparats ialf. på phånen.. NÅT KAN DEN ialf!!



Hej och hallå!!

Fredag idag och jag har varit ledig. jonas hemma. Miranda hemma.
Så vad ska man hitta på?
joo, vi drog ut till Mamma, kollade in lillebrors nya trumset. Nu ska han tydligen lära sig spela trummor :P  Satt inne i vindsgarderoben och spela utav bara f-n .
Tila blev rädd så hon irra runt som en blind katt. hahaha

Sen drog vi ut till st. mellösa. Min mormor bor där.
Hade ju i uppdrag att åka ut dit och hjälpa till att frakta några kartonger (bara böcker) då hon ska flytta till kumla faktiskt.
Det var kul att komma ut dit och se huset och bryggan lite. Så satans fint och rart där ute.
Så vi tog några kartonger fyllda med enbart böcker... typ 5/100 haha
Min mormor läser alot of books!
Vi stanna inte så länge men vi tog en fika då min moster och gubbe kom ut också. Kul o träffa dom också, det var länge sen upptäckte jag då jag knappt kände igen ove haha han hade blivit så himla smal. Dom blev grymt facinerade utav Tila (säg nån som inte blir) .

sen åkte vi och handlade i odenhallen, vi skulle vidare till ålsboda och ha taco kväll!!!
@ syrran :) wooho.

Mass gos med valparna också bidde det, jajjemäään.

sen lite mongo syskon-humor. Som i vanlig ordning.




Jonas tog över matlagningen hos syrran haha

imorn blir det DOGSHOW, tidigt.. suck :P


Det här var då mitt fredags kvälls inlägg. herrå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback