Härliga dag åh jaja!

Jag fick jobbet!!!!
Så nu jäklar är allt bättre en någonsin.
Ooh så bra det känns.

Ni anar inte :)
Stå i kök och ta reda på annans gris tallrikar och slita för typ ingenting.
Ni som hålls inom restaurang branchen.... Vad tänker ni med?
Shit vilken slavgöra det är.
Det ska vara roligt att laga mat. Ja, det gör jag gärna hemma. Inte som jobb.

Jag kommer ju jobba shift nu, första gången, så tiderna kommer vara
7-16
13.40 - 24

Så jag och Fredrik (Mirandas pappa) byter vecka. Jätte skönt att det gick att lösa.
Blir lite längre för Miranda på dagis nu också. Men det är ju bara varannan vecka. Fredrik hjälper mig även att ta Miranda till dagis på mina veckor ( då jag måste åka buss som går innan dagis öppnat) väldigt schysst av honom. Uppskattas!

Fan vad ont i armen jag fick nyss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback