God natt ifrån sköllersta.

Ligger i sängen nu, i mitt gamla rum hos mamma. saknar min egna stora underbara sköööna säng. Men tja, det här är bättre än att typ gå hem :p för jag har ju lite svårt att ta mig hem härifrån vid den här tiden på dygnet.

Jonas sov ju när jag skulle ringa, när jag hade slutar, som han ville. Men nej han svara inte :p han sten sov väl.

Och jag har ingen bok med mig :( får glo i allers tidningar tills jag somnar.
Imorgon bär det av till Kumla igen. Ska till tandläkaren. Bea har hål :( woho....

Sen måste jag beställa halloween prylar och uggs!! Får jag fan inte glömma alltså!! kalaset är ju nästa fredag! Oj oj oj. Hoppas allt hinner komma. Sen ringa farmor för hon ringde idag när jag stod och jobba. Lite svårt att svara när hon ändå inte kommer att höra mig.

Blä vad jag hatar sköllersta egentligen.
ibland....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback