Gårdagen.

Har ni provat nya appen för iPhone? blogg.se appen alltså.

Det har jag, och jag är mycket missnöjd med att det inte går att lägga upp bilder.
Jag fick bara error varje gång jag bifogade med ett foto. Både som jag tog just för tillfället i bloggen och ifrån mitt album. Inget funka!

Men nu är jag ju hemma (vi kom hem typ 23 igår) så kan jag ju lägga upp (enligt jonas: research) resan här.



Tror aldrig jag lyckats fått med ett sånthär leende ifrån min pojkvän :P



Maten vi käka på heeela dagen.
Jag åt bara en glass. Tror ni jag hade ont i magen påvägen hem?


Alf, haha
!   Ja, jag är lättroad.



Gööteborg, Liseberg. Trodde det var stängt



Haha seriöst så trodde jag dethär var månen! Det var bara solen, i en massa dimma ;P


Det var skaplig dimma när vi skulle åka hem. Såg fan ingenting, jonas tillochmed missa avfarten mot göteborg haha. Vi var nog inte dom enda heller som gjorde det.




I slutet av hemfärden så började ju jag bli lite bongo störd! Sjöng med i varenda låt på radion och hitta på egna texter. Hahaha jonas bara stirra på mig. Men han började ju sen han också.





Inte en aning om ni kan höra ljudet nu men, det är ialf. en Ronny och Ragge låt PÅ RADION haha
på radion...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback