Gaah.... Aah... Gurgel.

Japp, tandläkar besöket gick på 20 min, knappt! Och ett mindre hål, bara ett kvar nu som ska lagas på torsdag klockan 11. Ser inte direkt framemot det.... Det här med bedövning och sprutan, nej fy fara piss! Hatart!!!
Sen sa hon .

- ja, vid cirka 13 tiden kommer bedövningen att släppa.

Mmmh.... Tjena mors din ko. Den försvann fram mot 15 tiden!

Det är de värsta med att laga tänder, att bedövningen håller i så länge efteråt. Man blir ju inte normal Haha

Min Goa pojkvän fick sig flera goda skratt utav mig när vi pratade i telefon.

Efter så fikade vi hemma hos min mormor, som nu är kumlabo.
Fick veta att hon faktiskt hade american psycho boken av Ellis. Dock inte fraktad ännu :( skit!!

Vill ni läsa en skrämmande äckligt bra bok, så ska ni läsa den!

Jag får väl vänta tills den dyker upp eller leta vidare efter boken och köpa den. Har än bara hittat på engelska och det vill jag inte ha. Läser vampire diaries och det får räcka.

Gått skit bra idag för övrigt. Slagit mig bara på två ställen. Hand-fan och Cp knölen på armbågen. Jihoo.

Ligger i sängen nu ialf. Och ska läsa lite sudoku. Messa Jonas som sover.

Blir nog en Göteborgs trip på lördag. Och det orkas, annars tänker jag bara spendera min helg med Jonas. Baaara bara Jonas och jag! Lite egen tid för oss själva var längesen.

Imorn ska jag sooova länge. Gick ju upp tidigt idag bara för tandläkar tiden. Men imorn blir det lat dag. Åka ut till syrran kanske..

God natt och fnatti!


Fail fail feeel på blogg appen! Kan still inte bifoga bilder... Suck.

Fixa!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback