Dålig dag.

Ligger i sängen och tänker sova. Är jätte trött (som vanligt nuförtiden) och har haft en hemsk hemsk dag :( verkligen jätte hemsk.
Har ju haft ont i tanden, inte så himla mycket idag, men istället så har min högra hand, närmare bestämt, mitt finger bredvid Lill-fingret. Där är värsta bulan!! Helt blå och ... Ja, det ser mögligt ut!! Det ser ut som värsta tjock korven till finger :( och ont som f-n gör det. Haft ont sen i måndags och idag var jag helt handikappad. Kan knappt böja fingret. Provat att dra i det ett par hindra gånger men det , de gjorde jag bara värre. Fan alltså!! Vill inte veta hur ont jag kommer att ha imorgon. Jag tror jag paja fingret i måndags, då jag fick ett par smällar mot handen. Och inte nog med det Hahaha nej nej , det kommer mer. På vänstra handen, dör gick nagel jäveln av PÅ MITTEN (typ) och det gjorde packandet mycket lättare, not!
Men har klippt av o filat den nu. Buhu :( mina älskade fina naglar. Sällan!

Sen var det en annan som gjorde resten utav dagen till både helvete och skit korvar!!

Spyr på denna dag!!!!
Och inte kan min pojkvän prata med mig heller. Ååååh!!!!!
Och inte funkar skiten på usbt.

God natt för fiiiiin!!

Bilden är inte ens rättvis!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback