Ugglar!

Usch sån dålig tid jag har! Sitter inte ens vid datorn mer än 10 min längre.
Kollar hm.com efter ett par skor jag stalkar som en HÖÖÖK!!
Lite hotmail, facebook osv.
Men nu när jag ändå inte kan sova så tänkte jag ta mig lite tid. Precis kommit hem ifrån jobbet.
Varit en rätt skön dag ändå, dom blir bara roligare och roligare haha Fick även gapa tillbaka på en piss myra idag som satte sig GOTT SOM F-N i hjärtat att göra. Så det kommer glädja mig hela veckan ut vill jag lova.
Jag förstår mig inte på människor som lever dag ut och dag in och bry sig så mycket om vad andra gör, alltså... har ni så händelselösa liv att ni måste roa er med vad andra gör.. och inte gör?!
Snäsa, vara otrevlig vid första mötet... spydig och allmänt elak.
Tycker inte att man kan må speciellt bra om det där passar in på en.
Sen har vi dom som skiter it och ängnar sig åt sina egna liv och är lycklig och glad!
Som jaaaag :) Det är rätt trevligt det.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Igår när jag kom hem, så ringde jag min kääära telefon vän ;) Malin!!
Hon tänkte överraska mig med att komma, och jag erbjöd henne lussebullar om hon kom och bjöd på en cigg.
Söta vi är.
Så jag tog cykeln och mötte upp henne, sen var vi hemma hos mig en liten stund. Men klockan var ju redan efter 12 så det närmade sig 02 tiden, så vi avbröt och hon gick hem.
Ses så sällan, men kul dom stunderna man kan :) <3

Det är ju sådana vänner ska vara. Alltid finnas även fast man kanske inte pratar eller ses så ofta.
löv my malin lika mycket för det.
Fy vad ont i ryggen jag har.... och armen. Känns som den åker ur led så fort jag vrider armen eller bär något jätte tungt. Så idag när jag bar baljor fulla med burgare så kände jag hur den gled sådär ur led... :(
Gör så jäkla ont!!
Jobbar sista dagen imorgon, ååh så skönt!
Och så kommer Jonas hem, mmm så mys!!
nej nu ska jag gå och tvätta av mig smink och borta tänder... ta på mig jonas tröja och lägga mig. Plockar ur linserna innan såklart och ta på glajjerna.
haha så detalj rikt. God natt hörni!
Så kul att så många ändå gluttar in på min blogg även fast jag är så dålig nu på att uppdatera.
Hahahaha är så himla sexig just nu!
Fick verkligen med puh magen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback